TurkusL♡VE

07:37


Wakacje mijają mi w kolorze turkusu i niebieskości :) Zawsze uwielbiałam lazurowe odcienie, jednak ostatnio naszedł mnie istny szał! Każdy dzienny makijaż musi mieć chociaż najmniejszy turkusowy dodatek... Podobnie było i tym razem, choć chłodne kolory totalnie opanowały makijaż :)
Muszę też wspomnieć o kresce a raczej jej braku- jestem w wielkim szoku, ale co raz rzadziej sięgam po eyeliner w makijażu! Oszczędność czasu podbiła moje serce a i co raz bardziej przekonuję się do oka bez grubej krechy ;) Powieka wygląda całkiem inaczej!








 

Twarz

- podkład Fresh Face #4 MIYO
- puder Smooth & Soft #03 Pierre Rene
- korektor #1 Flawless Cover MIYO
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- biały cień #01 MIYO
- granatowy cień #428 Inglot
- turkusowy cień #Poolside Makeup Geek
- cielisty cień #Storm Sleek
- mascara XXL Volume Sensique
- sztuczne rzęsy KKCenterHk











_______________________________________________________





You Might Also Like

95 komentarze

  1. Cień na górnej powiece jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niego nie byłam przekonana, a teraz go uwielbiam :D

      Usuń
  2. Ten kolor włosów pasuje do tego makijażu supcio jak zawsze


    DEKORACJE DO DOMU

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niebieskich kolorow do makijazu nie uzywam-nie czuje sie w nich zbyt dobrze,ale dla Ciebie niebieski jest stworzony,bardzo ladnie ci w nim :)i oczywiscie pieknie pomalowane oko-bardzo wyraznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) ja do niedawna też nie malowałam się w niebieskościach, bo czułam się "trupio", jednak teraz, gdy nabrałam nieco kolorów od słońca, to nawet takie kolory wyglądają dobrze :)

      Usuń
  4. Bosko wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. #Grape MIYO :) (mój ulubiony lakier do paznokci!)

      Usuń
  6. ja też z kolei coraz rzadziej robię sobie kreskę w makijażu, również ze względu na oszczędność czasu. Co do niebieskiego to zawsze był to mój ulubiony kolor ale na nieszczęscie nie specjalnie do mnie pasuje. Mimo to kocham się malować w takich kolorach i makijaże w tej tonacji za każdym razem podbijają moje serce :)
    Ps. Chciałam napisać, że ale Ci fajnie nad morze pojechałaś, a potem skojarzyłam, że tam przecież mieszkasz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby nie było kreska zabiera w makijażu chyba najwięcej czasu... nie wiem jak Ty, ale ja jestem na tym punkcie chora- musi być idealna! więc lżej na sercu gdy nie muszę malować kreski :) jeśli dobrze się czujesz w takich kolorach, to nic tylko tworzyć co raz to nowsze makijaże!

      ps. haha no ale jakby nie było, fajnie mam :D

      Usuń
  7. śliczny kolorek tego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio też chyba aż za bardzo polubiłam się z turkusem szczególnie na paznokciach :P
    a makijaż genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bez kreski wyglądasz od razu mniej groźnie na zdjęciach :D podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i udowadniasz,ze do takiego koloru oczu mozna spokojnie nosic niebieski kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam nigdy nie przejmowałam się z góry narzuconymi zasadami, że do danego koloru tęczówki można stosować TYLKO wybrane kolory cieni... bezsens! :)

      Usuń
  11. Piękny makijaż! Również uwielbiam takie odcienie latem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wg mnie to kobalt :) piekny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, na górnej powiece owszem, taki kobalt, granat :) chodziło mi przede wszystkim o turkusową kreskę na linii wodnej, bo wg mnie ona tu gra główną rolę :)

      Usuń
  13. Ładnie! Rzadko używam tych odcieni, ale u Ciebie wyglądają fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z oszczędności czasu nie robię makijażu w ogóle :D Tylko tusz i podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na co dzień to samo :) a jaka skóra jest wtedy szczęśliwa!

      Usuń
  15. Myślę, że to bardzo ładny makijaż, jak i innych. Uwielbiam kolor turkusowy. Ja też zazwyczaj zrobić turkus makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma już słów zachwytu nad twoimi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle przecodownie, co tu dużo mówić

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak jak pisałam na FB... boooooskooooo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co... uwielbiam Twoje makijaże.. talent masz bezapelacyjnie... ale od kiedy obejrzałam sobie filmik, gdzie Grzesiek robi Ci make-up... :) strasznie Cie (nie wiem czy mozna tak powiedziec) polubiłam.. wydajesz sie bardzo sympatyczną osobą... :)
    cieszę sie, że znalazłam Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi niesamowicie miło, naprawdę :) cieszę się, że odbierana jestem w taki sposób!

      pozdrawiam gorąco! buziaki :)

      Usuń
  21. Dotychczas niebieskie cienie do powiek kojarzyły mi się z tandetą i starymi sklepikarami hehe :P ale jak patrzę na te cudo, które zmalowałaś to mam chęć zmienić zdanie :) Bez dwóch zdań klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że i mi często kojarzą się w ten sposób :D
      dziękuję ślicznie! :*

      Usuń
  22. Czym farbujesz włosy, że masz taki piękny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu już sprana farba- RED G.P. firmy Allwaves :)

      Usuń
  23. Uwielbiam ten cień z inglota :D A turkus jest piękny! Cały makijaż jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niedawno miałam taki okres, kiedy zrezygnowałam z kochanych kresek i strasznie się tym cieszyłam - na bank do tego wrócę dla odmiany, urozmaicenia =D Ale już do nich powoli wracam. Ty też wróć kiedyś bo kocham Twoje krechy :)
    Poza tym... Ten Twój Grzesiek to niesamowity szczęściarz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, makijaże "bezkreskowe" to tylko taka mała odskocznia od rutyny:)
      ojej, bardzo mi miło! ciekawe co Grzesiek na to :)

      Usuń
  25. Jaka Ty jesteś śliczna! Pięknie wyglądasz w takim makijażu :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny makijaż i pięknie z nim wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super! koniecznei chce do tego makijazu step :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy, jest mega szybki i mega łatwy :D

      Usuń
  28. Piękne oczy ;)
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź w komentarzu http://cosmicdays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I to się nazywa perfekcyjnie wykonany niebieski makijaż. Zero tandety:)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny pieknie kontrastuje z twoja ognista czuprynką:) lubię to:) ja tez lubię takie kolory ale wydaje mi się że wyglądam w nim wrecz dziwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. nooo turkus to zdecydowanie Twój kolor! już ja wiem jak wygląda ten na linii wodnej...zdjęcia tego nie oddają, on hipnotyzuje i mega daje po gałach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie w tej kresce jest to najlepsze, że tak strasznie rzuca się w oczy! :D

      Usuń
  32. Powieka bez kreski w Twoim przypadku wygląda ślicznie, tak delikatnie:)

    A makijaz jest cudny, nadmorskie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powieka bez kreski w Twoim przypadku wygląda ślicznie, tak delikatnie:)

    A makijaz jest cudny, nadmorskie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z krechą i bez jest ładnie, a makijaż w takich kolorkach bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mówi się, że niebieski jest takim kolorem który powinien być zakazany - jeżeli chodzi o makijaż oczu, jednak ten zakaz nijak się ma do Twoich zdolności i umiejętności których mi brak :D O Boże.. czemu ja nie umiem tego co Ty umiesz?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze bardzo mi miło, dziękuję Kochana! :*
      a co ja tam potrafię, machanie pędzelkiem i tyle haha

      Usuń
  36. Genialny kolor, śliczny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kurcze z tymi włoskami nabrałaś takiego "charakterku" :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie kolory, te turkusy sa przepiękne <3
    Faktycznie wpadłaś w szał haha makijaż, pazurki, kolczyki a nawet stroj kąpielowy masz turkusowy!
    ;D
    Jak ja Cię lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko że ten turkusowy cień to Makeup Geek bo jak na razie nie jestem w stanie go sobie kupić ;(
      A oczka bez kreski są również piękne!

      Usuń
    2. tak tak, nowy strój obowiązkowo w turkusowym kolorze i piękne kolczyki od Grześka! :D

      a wiesz co, ten turkus to w sumie sama uzyskałam :) najpierw nałożyłam turkus (taki średni) z makeup geek, a na to wklepałam troche białego, żeby rozjaśnić kolor :) więc w sumie możesz pokombinować z każdym innym turkusowym cieniem

      Usuń
  39. Świetnie do Ciebie pasuje, bardzo wyrazisty, ciekawy:)

    :**

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny jest ten makijaż!!!
    Masz naprawdę talent, strasznie lubię czytać Twojego bloga, choć przez przypadek wpadłam na niego wczoraj, to już przeczytałam wszystkie notki!
    Mam też turkusowy cień, lecz z "INGLOT" i również zakochałam się w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie! :))
      ahh wszystkie turkusy są piękne :)

      Usuń
  41. podoba mi się :-) przepiękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo pasują Ci te niebieskości, a jakie cudne masz pazurki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam... 4 mi się złamały więc obcięłam wszystkie do zera :(

      Usuń
  43. świetnie wyglądasz w takim makeupie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. jak na Ciebie patrzę to widzę Katy Perry:P i nie mogę się tego pozbyć:)
    Jesteś piękna po prostu:)
    P.S. Też farbuję włosy tym kolorem i go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ach dziewczyno!!! jaki Ty masz talent! Jaką Ty masz uroooodę!!! Oszaleję! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. ajjj PiKnOsCi:) pozdrowionka dla was;) kiedy nastepny filmik z makijazem i Grzesiem:) ? uwielbiam ten filmik :) ale to juz pisalam na yt:)

    OdpowiedzUsuń
  47. No i bardzo ładnie Ci w tych kolorach plus świetnie pasują do koloru włosów:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Olá Karol,

    meu nome é Ana Beatriz Luengo, sou Brasileira e acompanho seu blog TODOS os dias, tenho uma grande admiração pelo seu telento e pelas suas makes baphônicaas! Você arrasa menina (:

    Estou fazendo curso de maquiadora profissional, e sempre fui apaixonada por maquiagem desde pequena, e preciso agradecer você por compartilhar sua criatividade e por você ser minha fonte de inspiração!

    Fico até triste nos dias em que não há post. =/

    è um prazer comentar aqui pela 1ª vez, amei o azul que você usou.

    Beijinho
    Bia

    OdpowiedzUsuń
  49. W turkusach wyglądasz świetnie ;] Do tego taki kolor włosów i wszystko ze sobą idealnie współgra ;] Zastanawiałam się nad takim kolorem, ale chyba jestem za blada... :(

    OdpowiedzUsuń
  50. Inspiring posts here =) What about following each other?
    And also would you like to enter the competition to become the editor of a make up post on my online fashion magazine?
    Write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  51. idealnie wlosy makijaz...kocham:* mam pytanie jak zrobilas swoj baner? te wzory ciapki fale itp??w jaim programie i jak os takiego zrobic? super sprawa....a ja mam ochote zmienic swoj...prosze odpisz na mojego maila monia.hytros@gmail.com, bede ci bardzo wdzieczna:*

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny makijaż...jak wszystkie Twoje zreszta. Inspirujesz :) Poproszę o więcej ślubnych mak :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. jezuuuuuuuu ale ja Ci zazdroszczę paznokci!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzisiaj troszke nie przerysowany ten makijaz..ale też ładny...

    OdpowiedzUsuń
  55. Niesamowicie Ci pasuje turkus :) Nawet bez kreski ten makijaż wygląda bardzo zachęcająco, kojarzy mi się zaraz z wakacjami na Karaibach :P nie wiem czemu, może przez ten turkus właśnie :P

    OdpowiedzUsuń
  56. Pasuje Ci turkus. Też uwielbiam takie odcienie ;) Jednak niestety ja wyglądam w nich conajmniej dziwnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem czy masz piekna cere, czy genialnie zrobiony makijaz, ale jestem pod duzym wrazeiem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Turkus + Twoja twarz + Kolor włosów = Mistrzostwo Świata :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hi, I do believe this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I am
    going to revisit once again since I saved as a favorite it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.
    Feel free to visit my page ... Work from home

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe