Andrzejkowy Kobalt

07:37


Przyszedł czas na makijaż Andrzejkowy :) Magiczny wieczór lada dzień, więc czas zastanowić się, w jakie kolory "ubrać" nasze oczy!
Ja postawiłam na niebieski szafir. Elegancki, królewski kolor, będzie idealnym dodatkiem, a jednocześnie będzie przykuwał uwagę innych :)

Na portalu Youtubowiczki.pl możecie zobaczyć jak makijaż powstał krok po kroku :)

♥ Andrzejkowy Kobalt - krok po kroku ♥









Twarz

- podkład Finish Show Eveline
- puder Stay Matte Rimmel
- mozaika Peggy Sage
- korektor #2 Super Stay 24H Maybelline

Oczy

- niebieski cień Paleta 120 Cieni
- granatowy cień #428 Inglot
- biały cień #453 Inglot
- czarny eyeliner Diana
- białą kredka Pierre Rene
- biały eyeliner Holographic Essence
- mascara Queen Size Joko
- brokat
- sztuczne rzęsy

Usta

- błyszczyk #41 Delicate Mousse Hean

tu już było nieco ciemno... :)



You Might Also Like

45 komentarze

  1. cudne kolory, świetny makijaż;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Zjawiskowy makijaż ! :o ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś niesamowitego! jesteś moim mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale szał!!!! jak Ty robisz takie swietne makijaze??mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietny makijaż! Cuuudo! Te kolory! I ta precyzja! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny.. szkoda że ja nie mam aparatu bo też na pewno bym coś andrzejkowego wykombinowała :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ogromną fanką Twoich makijaży i Twojej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super imprezowy makeup! i bardzo Ci w nim do Twarzy... ciekawi mnie z jakim ubraniem go zestawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny :) Może zrobisz mały stepik?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny make-up, intensywnie niebieski kolor ze świecącymi drobinkami zadziałał na mnie jakoś dziwnie kojąco. Przyjemnie ogląda się Twoje makijaże więc z przyjemnością będe obserwować

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze rewelacja, cudowne kolory. Super wyglądasz w tym makijażu :)
    PS. Kochana pomyliłaś link do makijażu na youtubowiczkach - dałaś ten do makijażu halloweenowego ;)

    Ja właśnie oglądam kobaltowy step no i...zachwycam się jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż, kreska na dole jest doskonała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Kochane!! :)

    @goskaa: tutorial znajdziesz na -> http://www.youtubowiczki.pl/kobaltowy_makijaz_andrzejkowy :)

    @Kidai: kojąco? ciekawe :) tak czy siak, bardzo mi miło :D

    @Kinga-make-up: oj... no widzisz, już zmieniłam :) dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny, cudowny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo wyrazisty makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nasycony i głeboki kolor, pięknie i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow piękny ! :) super kolory takie intensywne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze.. bomba!!! geniuszu Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  19. szaaary mi nie pasuje wiesz:P i rozowy:P heheh

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny! Z takim makijażem na pewno czeka Cię udana zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś geniuszem ! Marze żebyś mnie pomalowała :) pozdrawiam Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie bardzo sylwestrowo;) - i pięknie!

    ale Ty masz zmysłowe spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne oczy :) make up pierwsza klasa, pogratulować talentu, widać że wkładasz to serce:)
    boskie brwi<3

    OdpowiedzUsuń
  24. ten jest najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Boooooski. Ogolnie malujesz piekne makijaże od dzis bede czestym gosciem. Pozdrawiam cie serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. http://www.wizaz-club.pl/inspiracja/281/paulisiamisia1/kobalt-w-modzie


    znalazłam jedną z Twoich fanek:)
    Chyba nie zakładałaś konta na wizaz-club?
    No cóż najlepiej jest kraść czyjeś prace i podpisywać się pod nimi swoim nickiem;/
    I jeszcze bezczelnie "To nie jest ściągnięte z internetu...prosze mnie nie obrażać" no coż... jeżeli to Twoje konto to zwracam honor ale coś mi się nie wydaje:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. gdzie kupujesz te cienie?????? sa siwietne :********! jestem fanka

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe