viva la catalunya

10:17


Makijaż ze specjalną dedykacją dla TŻ - wielkiego fana FC Barcelony :) Wskoczyłam w barwy Blaugrany, która właśnie dziś została klubowym mistrzem świata! Wielkie brawa :)
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ten nietypowy makijaż inspirowany kolorami katalońskiej Barcy :)






Twarz

- podkład Finish Show Eveline
- puder Stay Matte Rimmel
- korektor #2 Super Stay 24H Maybelline

Oczy

- czerwony cień paleta 120 Cieni
- niebieski cień #Afterparty Sugarpill
- czarny eyeliner Diana
- mascara Scandaleyes Rimmel
- sztuczne rzęsy








You Might Also Like

63 komentarze

  1. ciekawy pomysł, perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, jak wszystkie :)
    U Ciebie wszystko jest takie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Genialny! Przepiękny! Nie mogę wyjść z zachwytu! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so awesome!! I am totally going to try this out sometime! Gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  5. no no kochana ty mnie zaskakujesz co rusz... co za precyzja, jak ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń
  6. nie chcę sobie nawet wyobrażać, ile czasu Ci to zajęło... efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Barca może zazdrościć nam takiej oddanej fanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo ku*** ale zajebisty!!!! :D zakochałam się w nim..

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiecie jak mi miło, że spodobał Wam się ten makijaż! :D

    @Let's Talk Beauty:
    oj nie zabrało mi aż tyle czasu :) bywało gorzej hehe :D

    @hair & make up artis Anna Tomczak:
    oj tam oj tam hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Odważnie, ale efekt bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. precyzja! makijaż zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny pomysl! swietna inspiracja! :) i jakie nasycenie kolorow... Czy kladlas cos pod czerwien? Piekna moc. A i zdradz co to za rzeski te na dolnej powiece... ;) bo wygladaja uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. @artlook4u:
    oj zapomniałam napisać o kredce NYX- Strawberry Milk :) Ładnie podsyca ciepłe kolory :) a o rzęsy chodzi o te niebieskie? to pocięte rzęsy z chińskiego centrum za 4 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny! Uwielbiam twoje makijaże, jestem od dzisiaj twoim największym fanem:D!

    OdpowiedzUsuń
  15. :O oh my god. This is probably the most amazing thing I've ever seen in my 25 years...wow...completely blown away by your talent. New fan here!

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak, piłkę nożna mam totalnie gdzieś i to się raczej nie zmieni. Natomiast Twój makijaz podoba mi sie przeogromnie!!! Wygląda jak jakis niesamowity, egzotyczny kwiat - po prostu nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ulalala Karolino, pojechałaś! Rewelacja! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. This is amazing! :D I love your creativity! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko co robisz jest takie magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super rewelka jeste utalenstowana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. padłam ..... szczeka dalej na podlodze...


    *love* :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Padłam z wrażenia! Niesamowity makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  24. :) Utalentowana i piękna :) buziaki kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na ostatnim zdjęciu soczewki? Bardzo podoba mi się taki efekt

    OdpowiedzUsuń
  26. co za talent! rewelacyjny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ile komentarzy! :D jestem w szoku :)
    i pomyśleć, że to pomysł TŻ na taki makijaż... :)

    @Temptation:
    efekt dodany w photohsopie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś pięknego ...
    jestem teoim fanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowite brak słów

    OdpowiedzUsuń
  30. już to mowilam ale sie powtorze: jestes moim mistrzem!!! kazdy twoj make up zachwyca!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. powalające
    Jak można być tak doskonałym ; ))

    OdpowiedzUsuń
  32. witaj zostałaś otagowana na moim blogu zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestes tak genialna w tym co robisz,ze az samej siebie mi szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Imho nie ma w społeczności wizażowo-makijażowej skoncentrowanej na blogach i utube bardziej utalentowanej dziewczyny od Ciebie. Każda Twoja praca zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  35. jeju ty jesteś artystką w każdym calu makijaże twoje są doskonałe i takie sci fi :)) bajecznie piękne a ten "supermenowy" muszę sobie owy poćwiczyć:) buziak moja imienniczko i jeszcze raz zapraszam do zabawy (jw)

    OdpowiedzUsuń
  36. straaasznie mi miło! :)) :*

    @canddygirrl24:
    dziękuję ślicznie, ale niestety raczej nie biorę udziału w tagach :) a no i bardzo dziękuję za te miłe słówka :) :*

    @h4h4h4:
    oj już nie przesadzaj! ;d znam takie osóby, które zwalają mnie na kolana będąc o stokroć lepszymi ode mnie ;p
    ps. czemu tak ucichłaś ostatnio?;>

    OdpowiedzUsuń
  37. wow! i always love the way you do make ups! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. mozesz mi powiedziec jak uzyskujesz taka super pigmentacje na oku? tez mam ta palete i mi nawet w polowie tak super nie wychodzi. odpisz mi jak mozesz u mnie bo tu sie nie dokopie do Twojej odpowiedzi. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  39. OMG jestes niesamowita! ja na kartce papieru nie potrafiłabym tak ładnie i równo namalowac!

    OdpowiedzUsuń
  40. wow <3 meega.

    http://laadyoffashion.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  41. This is such a stunning look - you are very talented and I'm so glad that Illeryana shared a link to your blog with us :) .

    OdpowiedzUsuń
  42. brak słów ten makijaż miażdży !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. this was soooo cool! And so fun to watch with all the harsh lines, and super festive colours! yum yum yum!

    OdpowiedzUsuń
  45. Jesteś niesamowita bez dwóch zdań!!! Naprawdę dawno już nikt mnie tak nie zachwycił jak Ty swoim talentem! Brawo!
    zapraszam do siebie:
    www.laserowydres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. na to co ona robi poprostu brak slow!arcydziela.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś mistrzem, po prostu. Dla mnie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe