Haul - Styczeń

03:08

Podczas ankiety przeprowadzonej na moim blogu, były dziewczyny, które głosowały za tym, że chętnie poczytałyby o moich zakupowych zdobyczach, czyli tzw Haul ;)
Wiele osób traktuje to jako przechwalanie się, jednak z góry uprzedzam, że nie mam tego na myśli! Po prostu chcę pokazać rzeczy, które w ostatnim miesiącu wpadły w moje sidła i ewentualnie co o nich myślę:)
Jeśli podoba Wam się taki pomysł, chętnie będę robiła to częściej- np podsumowując każdy miesiąc.
Oczywiście jeśli jesteście zainteresowane recenzją danego produktu, to dajcie znać!

Miesiąc styczeń, to czas wielkich wyprzedaży:) Dlatego pokusiłam się na wieeeele rzeczy- przede wszystkim niekosmetycznych. Jednak pominę wszelkie pierdoły, które nie są związane z urodą, bo lista wyszła by dość długa.


Zestaw 7 Pędzli Maestro

Jajeczko Beautyblender
Wygrana w konkursie na makijaż inspirowany Las Vegas:)

Puder w kamieniu Butterfly

Balsam do ust H&M
Uroczy upominek od mamci TŻ'a :)

Naturalny peeling cukrowy Kokos Bielenda

Krem brązujący Sopot Ziaja

Olejek rycynowy

Odżywka do paznokci 8w1 Eveline

Mleczko do demakijażu BeBeauty
Wszystkim dobrze znane mleczko z Biedronki ;d

Odżywka z Babassu Oil Isana (rossman)
Pozdrowienia dla BeautyWizaz :)

Dwa lakiery:
Fireworks Sensique
Pomarańczowa brzoskwinka (?)Safari

Cień #363 Inglot (zapomniałam dodać do zdjęcia...)



Ostatnio śmiałam się, że styczeń to miesiąc pędzli ;)
W moje szpony trafiła cała gromadka pędzli firmy Maestro + komplet 7 pędzli z czerwonymi trzonkami tej samej firmy (widoczne na poprzednim zdjęciu)
Nic tylko malować i malować bez końca :)





You Might Also Like

45 komentarze

  1. Wow, pędzli to Ty masz pod dostatkiem :) Mi się podobają tego typu wpisy, więc jestem za tym aby były co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile pędzli,wow,super zakupy,ja nie mam nic przeciwko takim postom:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę moją ulubioną odżywkę z Isany :))) Super łupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również lubię takie wpisy :) A pędzli to oddaj trochę! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają te pędzle, z czerwonymi rączkami jeszcze fajniej wyglądają :) masełka zrecenzuj, bardzo jestem ciekawa tego z Bielendy bo uwielbiam kokoski, mocno przyciagają mnie mazidła pieknie pachnące, troszkę relaksu i otulajacego zapachu :) Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzelków z Maestro zazdraszczam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć tyle pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię pędzle z maestro:) na razie mam dużo skromniejszą kolekcję od Ciebie, ale powoli przybywają do niej nowi koledzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę pędzli maestro :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę pędzliiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pedzle super :) I pytnie po co jest ten olejek rycynowy czy jakos tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie olejek rycynowy jest na... zaparcia:)
      ale ponoć świetnie wpływa na włosy (dodatek do maseczek), rzęsy (regularnie wsmarowywany ma je pogrubić, wydłużyć i w ogóle oh ah;d). Ja dodatkowo zaczęłam pielęgnować nim skórki paznokci i jestem zachwycona:)
      Kupiłam go niedawno, więc póki co efektów związanych z włosami i rzęsami nie zauważyłam, ale na paznokcie polecam:)

      Usuń
  12. to fakt, trochę się tych pędzli nazbierało :)
    w takim razie skoro jesteście za tym, aby częściej wstawiać tego typu wpisy- niech tak będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę, ale Ci się tych pędzli nazbierało :P chciałabym takie jajeczko ... ahhh :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem chyba jedyną osobą na świecie, która nie przepada za pędzlami Maestro :O
    a tak z innej beczki: w Polsce jesteś, że tak polskimi produktami sypiesz? Bo ja cały czas czekam na jakieś irlandzkie cudeńka, których mogłabym Ci pozazdrościć :D

    h4h4h4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tam maestro baaaardzo przypadły do gustu ;d
      a no jestem w polsce od początku stycznia, dlatego sama polszczyzna w tym haulu ;D
      szczerze mówiąc to nic nadzwyczajnego z tej Irlandii nie przywiozłam, w sumie parę drobiazgów... :P

      Usuń
  15. Skusiłaś mnie kokosowym peelingiem;) Jestem ciekawa działania kremu Ziaja Sopot;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdobycze. W szczególności zazdroszczę zestawu pędzli z maestro. jak na razie mam trzy pędzle z tej firmy i sobie bardzo chwalę, A gdzie najczęściej robisz zakupy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Maestro, są boskie. Ta czerwona rączka sprawia, że wyglądają jeszcze lepiej i profesjonalniej. :D
    Swoją droga uwielbiam je.
    I jajeczko... umarłabym ze szczęścia przy takich zdobyczach na raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa Twojej opinii o BB :D

    OdpowiedzUsuń
  19. super zdobycze jajo widze, u mnie te zniedlugo ebdzie jajo :D

    zostalas wyrozniona: http://agua-y-feugo.blogspot.com/2012/02/blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  20. te lakiery z "safari' jak dla mnie są okropne ! miałam kiedyś 2 takie to strasznie koloryzowały mi płytkę paznokcia ! ale cena jest kusząca przyznam ;d
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile pędzli....
    ciekawy blog !
    obserwuję i zapraszam od mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post:d Zapraszam do mnie:);*
    X.o.X.o

    OdpowiedzUsuń
  23. Także używam tego cienia 363 do malowania brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ojej ile pedzli.. :) lubię takie posty :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie, pędzli pod dostatkiem. Ten zestaw z czerwonymi trzonkami bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, dziekuje ;) a piorkowe kolczyki to z New Look-a za 1.5 funta :) tak wlasnie pomyslalam o jakiejs szalonej - rozowej stylizacji, wiec je wzielam :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. aach uwielbiam ten peeling kokosowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawi mnie ta odżywka do paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem w trakcie :) póki co nie mogę jeszcze nic powiedzieć na jej temat :)

      Usuń
  29. jak dla mnie to to mleczko z biedronki takie średnie jest ;)
    ale jak nie mam pod ręką nic innego to jest przydatne :))

    Pędzle!!

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ta odżywka do paznokci się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co nie mogę nic powiedzieć na jego temat... z pewnością są mocniejsze, ale nadal się rozdwajają jak szalone :/
      Zobaczymy...

      Usuń
  31. dawaj mi tu filmik o kreskach !:D

    OdpowiedzUsuń
  32. sprawdz wiadomosci na fs... Niektórzy kradną twoje zdjęcia i dodają na swoje konta.. wystarczy ze skopiujesz adres obrazka i w google wkleisz. Pierwsza osoba: Marlena Jabłońska- makijaże robi na zamówienie.. z Twoimi zdjeciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj czekaj.. to jest więcej takich osób?:P
      zablokowany profil, nie mam wglądu w jej galerię ;/

      Usuń
  33. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=326575567386456&set=a.178429772201037.39572.100001020452668&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawartość jest chwilowo niedostępna... Możliwe, że jest to spowodowane tym, że nie mam jej w znajomych a ma zablokowany profil...

      Usuń
  34. Hej !
    Dojrzałam w Twoim Haul styczniowym Odżywke do paznokci 8w1 Eveline
    Jeżeli chodzi o MNie, jest to najlepsza odżywką,jaką kiedykolwiek używałam. Robi z moimi paznokciami nie wiarygodne rzeczy! Albo i zrobiła. Gdy moja kumpela zobaczyła paznokcie po pierwszym użyciu tej odżywki zapytała: Kiedy robiłaś french manicure ? Ha, nie robiłam :D
    Odżywia i wzmocnia paznokcie, zostawia je w stanie jakbyśmy co dopiero wyszły od kosmetyczki ! Jeżeli chodzi o mnie to mój number one.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie ta odżywka też zdziała takie cuda! :D
      widzę, że są dużo mocniejsze, ale wciąż się rozdwajają :(
      Zobaczymy:)

      Usuń
  35. a jak puder w kamieniu butterfly??

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe