Szerszeń

14:10





Bzzzzz! Jak szaleń to szaleć :) Makijaż na ostro, inspirowany szerszeniem! Dużo duuuuużo czerni :) Czy już wspominałam kiedyś o tym, jak bardzo kocham tego typu ekstrawaganckie makijaże? Pewnie nie... haha :) Ale w sumie w takim, to nawet na imprezę można wyskoczyć! Chyba.. ;)













Twarz

- podkład Finish Show Eveline
- puder Stay Matte Rimmel
- korektor #2 Super Stay 24H Maybelline
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- kredka Strawberry Milk NYX
- pomarańczowy cień Paleta 120 Cieni
- biały cień #Tako Sugarpill
- żółty cień #60 Inglot
- czarny cień #62 Inglot
- biała kredka Duo NoName
- czarny eyeliner w żelu Ink Pot Sleek
- mascara Scandaleyes Rimmel
- sztuczne rzęsy

Usta

- czarny eyeliner #03 Summer of Love Essence
- bezbarwny błyszczyk No Name











You Might Also Like

71 komentarze

  1. A ja lubię oglądać je w Twoim wydaniu :) Sama kompletnie nie mam kiedy malować to chociaż sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale brzydkooooo ;)

    hehe żartuję :D
    ślicznie :) profeska na całego
    a na imprezkę jak najbardziej :) bo czemu by nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ołaaa mistrzostwo! :D Na upartego to ja bym w ciągu dnia nawet wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam makijaż! Twoja uroda mnie zachwyca i gasi wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moj Ty bzyyyyczku malutki Ty :D:D przeeeeepiekny makijaz!! i zupeeelnie nie zauwazylam do tej pory ze lubisz inne makijaze niz dzienne wiesz?:P hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same dzienne, co nie? aż do znudzenia na tym blogu! ;d

      Usuń
  6. Rewelacyjny! Gratuluję talentu :) Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to za każdym razem zaginasz mnie swoją techniką, pomysłami i niesamowitą precyzją w wykonaniu. Chyba jesteś moją guru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wooow piękny rzuca się w oczy:) i perfekcyjnie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
  9. po raz kolejny bezbłedna precyzjaaa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz,że jesteś genialna wiesz nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. normalnie powaliłaś na łopatki... no cudo nad cudami po prostu!!! geniuszu Ty.. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochane,jesteście niesamowite! :) Nawet nie wiecie jakiego dajecie mi kopa aby malować i malować tymi miłymi komentarzami :) Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. zachwycasz swoimi makijażami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karola, jesteś mega utalentowana! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No makijaż wygląda genialnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie zrobione oko... rozpływam się gdy na nie patrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dość że piękna to i utalentowana !
    MEGA!
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Makes me think of witches and halloween, a bit out of season but very gorgeous nonetheless!

    OdpowiedzUsuń
  19. ŁADNIE :) ale nie pomalowala bym sie tak hehe ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Lata praktyki nie sprawiłyby, że nauczyłabym się chociaż w połowie tak malować jak Ty :) Chylę czoła nad Twoimi zdolnościami. Zachwycasz za każdym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. naprawdę nie kryje zachwytu i chylę czoła przed twoimi umiejętnościami :) można tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż, zwłaszcza pomysł na kreseczki przypadł mi do gustu, pięlnie malujesz, masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obłędnie. Chyba oswoję się z szerszeniami (a boję się ich niesamowicie :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie chrabąszczy boję! :( Nienawidzę gdy przychodzi lato i te okropne zamulone robactwo lata, brzęczy i wplątuje się we włosy! :<

      Usuń
    2. Chrabąszcze są obrzydliwe. I są ogromne... Jak taki cudak wleci w maju do mieszkania, to nie wiadomo, gdzie uciekać...

      Usuń
  24. You keep surprising me with your gorgeous looks, they are so very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze zjawiskowo wyglądasz! I powiedz mi jedno: Dlaczego ja nie potrafię zrobić TAKIEJ właśnie kreski? Jestem z tego powodu załaman!!!! :P ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trening czyni mistrza!! :)trzymam kciuki za Twoją kreskę :D

      Usuń
  26. Bzzzz, rewelacyjny :D Aż po cichutku zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny makijaż, na imprezie nie byłoby osoby bardziej przyciągającej wzrok niż ktoś w takim makijażu. Czad.

    OdpowiedzUsuń
  28. to,jakie zrobilas postepy i jak jestes niesamowitym samoukiem to chyba juz wiesz bo nie raz to pisalam. wrecz uwielbiam Twoje prace,cos pieknego ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa czytając komentarze o tym, że wciąż się rozwijam :) Bardzo się cieszę i mam nadzieję, że z dnia na dzień będę potrafiła co raz więcej i będę mogła się tym z Wami podzielić :)
      Buziaki!

      Usuń
  29. mistrzem jesteś chciałabym taka wizazystke na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajebiaszczy blog, jesteś normalnie mega ^. ^
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. cos pieknego.. masz boskie oczy właśnie do takiego makijażu.. zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny make up.
    Nowy post u mnie.Zapraszam .. DO obserwacji też i jakbyś mogła to wejdź w banery z ILOKO i Limonkowy szyk ( jeżeli kupujesz coś w sklepach internetowych zapraszam) Z góry dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny makijaz! Masz talent!
    Swietny blog:-)Zapraszam do siebie i jak masz ochote na wzajemne obserwowanie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja Cie poprostu uwielbiam, jestes niesamowita, Twoje makijaze sa swietne a Ty wrecz przesliczna, wrzucaj na bloga jak najwiecej takich zdjec bo warto sie od Ciebie uczyc

    pozdrawiam i czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękny makijaż:) taki troszke z pazurem dzieki tej czerni:) wszystkie twoje makijaże są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. to co robisz to mistrzostwo świata! :)
    oglądam każdy Twój makijaż, nawet po kilka razy i za każdym razem odnajduje jakieś nowe elementy, które zaskakują... Jesteś genialna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziewczyno, jaki Ty masz talent! Z każdą stylizacją bardziej mnie zaskakujesz, twórz dalej bo moje oczka się niesamowicie cieszą jak widzą takie cudeńla :)

    OdpowiedzUsuń
  39. masz swietna technike...uwielbiam te niebanalnie zakonczone kreseczki i wykonczenie zewnetzrnego kacika oka...nikt tak nie potrafi jak ty

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega makijaż :) Ale chyba nie odważyła bym się na taki, nawet na imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twoje makijaże są perfekcyjne !
    ojjj :< ale na pewno nadejdą niedługe te obiecywane upały :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekny makijaz bardzo zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow... nieziemsko ci to wyszlo! cudna inspiracja, dobór kolorystyczny i jak zwykle perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ^^ po prostu kocham Twoje cieniowanie i łączenie kolorów.


    Długo ćwiczyłaś żeby uzyskać taki efekt cieniowania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! hm, w zasadzie nigdy nie ćwiczyłam cieniowania, robię to i tyle, raz wyjdzie lepiej raz gorzej :) cieniowanie "przyszło" do mnie gdy jeszcze do podstawówki chodziłam, tylko wtedy korzystałam z niego na papierze :)

      Usuń
    2. Od teraz jesteś moim guru od cieniowania.
      Powinnać nagrać filmik.

      Usuń
  45. Z każdym nowym komentarzem mam co raz szerszy uśmiech na twarzy! dziękuję Kochane za każde jedno słowo! Jesteście niesamowite :) :*

    OdpowiedzUsuń
  46. umiesz umiesz :] Jesteś babeczką której nie bałabym się oddać mojej twarzy do "przeróbki" makijażowej na jakieś wyjście:D Taki talent:]

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam tu zaglądać, zawsze moja reakcja na Twoje makijaże jest wooooooow :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Co makijaż to coraz bardziej ładniejszy :):) Masz niesamowity talent :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe