Metamorfoza Pauliny

06:37




No i kolejna jakże kobieca metamorfoza!
Tym razem na miejscu modelki dla moich pędzli pojawiła się Paulina.
Śliczna kobitka o pięęęęknych ciemnych oczach:) Ze względu na to,
że ostatnia metamorfoza była dość wesoła i kolorowa, postawiłyśmy więc
na nieco elegancji kierując się bardziej ku makijażowi wieczorowemu.
Tym samym oczy podkreśliłam dość mocno odcieniami brązu i złota.
Mam nadzieję, że przemiana przypadnie Wam do gustu :)




Twarz

- podkłady Phenomenal Matt oraz Skin Balance Pierre Rene
- puder Smooth & Soft #03 Pierre Rene
- korektor #2 Super Stay 24H Maybelline
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- złoty cień #Storm Sleek
- piaskowy cień #393 Inglot
- brązowo złoty cień #404 Inglot
- brązowy cień #52 Inglot
- czarny cień #62 Inglot
- opalizujący kremowy cień #Nymph Lime Crime
- czarny eyeliner w żeku Long Lasting Pierre Rene
- złoty eyeliner MAC
- mascara Scandaleyes Rimmel
- sztuczne rzęsy

Usta

- szminka #Sangaree CCUK










You Might Also Like

73 komentarze

  1. Piękny makijaż!
    PS.Dałabym Ci się pomalować nawet w ciemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O MASAKRA! Ale niesamowita przemiana! GENIALNA! Powaliła mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż mi się podoba, piękne kolorki i połączanie. Modelce jest w nim do twarzy ale czy przez tak mocne rozjaśnienie kącików wewnętrznych nie uzyskałaś przypadkowego efektu zeza .. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, czy ja wiem... ja tam zeza nie widzę, ale to wiadomo, każdy inaczej spojrzy :)

      Usuń
    2. jak dla mnie modelka ma po prostu sklonności do "uciekającego" oka... też je mam więc nie widzę w tym żadnej winy rozjaśnionych kącików

      Usuń
    3. swoją drogą w kącikach jest dość charakterystyczny cień, który opalizuje na różne kolory i muszę przyznać, że na zdjęciach wyszedł dość jasny :>
      ps. będę musiała przy okazji pokazać Wam ten cień, bo jest niesamowity! w opakowaniu wygląda zwyczajnie, a na powiece... coś cudownego!

      Usuń
    4. to7bmakeup
      ale jednak jest zdjęcie bez makijażu i tam tego nie wiedzę ;) dlatego pytam.. Jeśli zauważyła bym "uciekające oko" na każdym ze zdjęć nie ważyłam bym się odzywać w tym temacie.

      Usuń
    5. oj tam oj tam no :D może i nieumyślnie jej zeza zrobiłam, trudno się mówi ;d okulista mi powiedział kiedyś, że lekki zez dodaje uroku haha

      Usuń
    6. No właśnie przez wyciągnięcie ciemnego cienia w zewnętrzne kąciki, oczy się trochę rozbiegły, zwłaszcza, że dziewczyna (notabene, śliczna!) ma je szeroko osadzone ;)

      Niemniej, kolorystyka idealnie do niej dopasowana, technika jak zawsze zasługująca na pokłony, tylko ja bym cieniowała bardziej ku górze niż na boki :)

      Usuń
    7. zdarza się, chciałam poeksperymentować z "nową buzią", ale uwierz, że na żywo wyglądała bardzo ładnie i kobieco :)

      Usuń
    8. A w to absolutnie nie wątpię, zdjęcia też przekłamują ;)

      Usuń
  4. Jak to makijaż potrafi zmienić kobietę... piękny. Podziwiam Twój talent i kłaniam się nisko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udana metamorfoza! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, zupełnie inna osoba! z dziewczyny, nawet dziewczynki, zmieniła się w kobietę, super, sama bym się poddała takiej metamorfozie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna jesteś ! Metamorfoza świetna !

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pazura dodało dziewczynie super

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko:)) wygląda jak z okładki jakiejś gazety :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaał całkiem inna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tylko średnio podoba się ciemny cień, ale poza tym super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło bardzo, bardzo SEXY.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna dziewczyna,makijaż piękny.Masz przeogromny talent! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ma taki "Twój" makijaż jakby pożyczyła Twoje oczy, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale kocica z niej wyszła:)) czekam na ten cień:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż :D duża zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladny makijaz aczkolwiek jak dla mnie chyba za wysoko pociagniety i za mocny dla tej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mimo wszystko cel osiągnięty, bo delikatny makijaż to sama może sobie zrobić- chciałyśmy pokazać diametralną przemianę, a ciemny wieczorowy makijaż w takim przypadku jest idealny :)

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba:) Genialna jesteś:)
    Żałuję jednak, że nie dodałaś zbliżenia oka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :)
      szczerze, to nawet nie pomyślałam o tym... przy następnej przemianie z pewnością pojawią się zbliżenia :)

      Usuń
  19. cudowna zmiana ust! świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda teraz jak kobieta wamp, która zdobędzie wszystko czego chce!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. I oto jak Pani Karolina ;) z przeciętnej dziewczyny potrafi wydobyć pełen seksapil :P Nie no, przyznam ze to moja ulubiona metamorfoza jak do tej pory. Tu już nie mowa tylko o makijażu... ale o całkowitej metamorfozie, jakby zupełnie inna osoba, o innym charakterze... oj rozpisałam ci się tu trochę :P wybacz ale nie mogłam się powstrzymać, po prostu cuda wychodzą z twoich raczek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj faktycznie się rozpisałaś, ale nawet nie wiesz jak mi miło Kochana! :) :* dziękuję ślicznie :) to fakt, makijaż potrafi diametralnie zmienić osobę... i nie tylko jej wygląd, ale i charakter, bo czyż nie jest tak, że z makijażem kobieta czuje się pewniej?

      Usuń
    2. Oj tak zgadzam się w 100% ale dodać do tego wizytę u fryzjera i nowy ciuszek i już jak pawie chodzimy :D

      Usuń
  22. Wow jaka duża zmiana. Bardzo ładnie wykonałaś makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale metamorfoza! :)
    Wygląda jak sexy kocica! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś mistrzynią bez dwóch zdań! Genialna przemiana, sama z wielką chęcią oddałabym się w Twoje ręce... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. super metamorfoza pieknie prosze nastepnym rzem zblizenie oczka :) kocica z koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      obiecuję, że pojawią się zbliżenia!

      Usuń
  26. You are seriously so talented. Colorful creative looks and beautiful makeovers. Is there anything you can't do!?

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna przemiana. :) Tak z pazurem, ale zarazem i z umiarem :) Jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gorgeous look!
    Fabulous work!
    Phlox

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześlicznie :) Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! ale zmiana!!

    OdpowiedzUsuń
  31. zatkało mnie ;) przepięknie!
    sama bym oddała się takiej metamorfozie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      w takim razie zapraszam :D

      Usuń
  32. Świetne oczy jak i usta,ładna dziewczyna z modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna ta Twoja modelka..cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Miło mi, że przemiana przypadła Wam do gustu! :) Już niebawem pojawi się kolejna.
    Oj mam tyle pomysłów na makijaże, a co chwile coś staje mi na drodze do tego, aby je zrealizować... :P

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacja :)
    sama oddałabym się w Twoje ręce bez chwili zawahania ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!!!
    I love your blog!!!
    I just found it!

    I made a blog a month ago and i would appreciate it if you could check it out and follow if you like it!

    It is http://newfashionorder.blogspot.com/


    Oh btw i took part in a contest for a trip in Korea.The winner will be decided on the views of his video.
    So i would really appreciate it if you could check it out and tell your friends to check it out to!
    Thank you!!!

    The link is this! Korea Contest

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne, dobra robota ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Modelka bardzo ladna natomiast wydaje mi sie, ze przy jej lekko opadajacej powiece ten makijaz zle sie prezentuje...wygladaja na jeszcze bardziej opadajace...Jednakze uwielbiam Twoje pozostale makijaze:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze przyznam że dużo bardziej podoba mi się bez makijażu, który niestety optycznie pomniejszył jej oczy

    OdpowiedzUsuń
  40. Fakt, pomniejszył jej oczy - czarny pomniejsza.
    Ale to nie zmienia faktu, że się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  41. slicznie! coz za zmiana... Fakt, ze bez makijazu jest naturalnie piekna ale z wygląda ponętnie i kobieco. Koleżanki powyżej może nie lubią malować się po ty by zawojować świat :) mężczyzn na przykład, hihi

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak tak, makijaż mi się bardzo podoba bo Karolina jest mistrzem :) Ale nie mogę nie wspomnieć o klimacie jaki panował podczas tworzenia. hahy, hihi, rozmowy poważne i nie. Nie dość że można miło spędzić czas to jeszcze wychodzisz z takim boskim make-up'em. Dzieki Karolcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Majowe rozdanie http://kobieta-po-30.blogspot.com/2012/05/majowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. oj, jak ja bym chciała trafić w twoje ręce:) pomaluj mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo, bardzo podoba mi się ta metamorfoza, dziewczyna jest naturalnie śliczna, ale ten makijaż wydobył z niej taką kobiecość, szok! Pięknie, naprawdę pięknie i uwodzicielsko :D

    Oj ja też bym mogła trafić pod Twoje pędzle! :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe