Spis kosmetyczny cz. 2 - Usta + Eyelinery

02:38




Część druga z mini serii ze zbiorem moich kosmetyków- dziś czas na podgląd szminek, błyszczyków oraz eyelinerów :) W następnej notce będą produkty do twarzy itp
Mam nadzieję, że wpisy podobają Wam się! Jeśli jesteście zainteresowane danym kosmetykiem, to piszcie komentarze, z pewnością odpiszę co sądzę na temat danego produktu :)










1. Pudrowy róż ???
2. Słodki róż #00 Pierre Rene
3. Czerwony brudny róż ???
4. Fuksja #Centrifuchsia Lime Crime
5. UV Fiolet #Violet Janet
6. Ciemny fiolet #Goes and goes MAC
7. Miętowy #Mint to be Lime Crime


1. Koral/Oranż? Cantare
2. Pomarańczowy nude #Cosmopop Lime Crime
3. Pomarańcza #My beautiful rocket Lime Crime
4. Zgaszona matowa pomarańcza #401 Inglot
5. Pomarańczowy brąz #120 Miss Sporty
6. bliżej nieokreślony kolor #230M rouge in loveLancome
7. Ta to bardziej róż;) #010 Miss Sporty
8. Ostra czerwień #Captivating Makeup Geek
9. Chłodna czerwień #Retrofuturist Lime Crime
10. Krwista czerwień (na wyczerpaniu) #511 L'Oreal

1. Nude #87 Matte Flormar
2. Bardzo jasny nude ???
3. Jasny nude #Coquette Lime Crime
4. UKOCHANA!! Lekki brąz #86 Sangaree CCUK
5. Brąz ze złotem #228 Mellow CCUK
6. Ciepły brązik #Refined Makeup Geek
7. "Siny" brąz #01 Hydra Elegance Pierre Rene
8. Brąz #Darling Makeup Geek

2. Róż z drobinkami #302 Sensique
3. Nude #Delicate Mousse Lime Crime
4. Brąz z różowymi drobinkami #16 MIYO
5. jw (ciemniejszy) Moody
6. jw (delikatniejszy) #526 Eveline
7. Ciemny róż #05 MIYO
8. Naturalny róż + drobinki #6 MIYO
9. Transparentny + drobinki #04 MIYO
10. Pomarańczowy #12 Penumbra
11. Holograficzny pomarańczowy #545 Inglot
12. Mocna czerwień + drobinki #Candy Apple Lime Crime


1. Turkusowy metalic Essence
2. Kobaltowy #18 Sephora
3. Biały holograficzny #02 Essence
4. Ciemne złoto #264 Sleek
5. Złoty #Gold Flash (colour trend) Avon
6. Srebrny #Shimmer Silver (colour trend) Avon
7. brokatowe: #02 #03 #04, pastelowe: #05 #06 #07 MIYO
8. #Lunar Sea #Lazuli #Citreuse #6th element #Blue Milk #Orchid Aceous Lime crime


1. Long Lasting gel eyeliner #czarny #brąz #czarny+drobinki Pierre Rene
2. Granatowy Gel eyeliner #5 KKCenterHk
3. Czarny w pędzelku #Quill Lime Crime
4. jw #01 MIYO
5. jw #03 Essence







Przy okazji przypominam o filmiku z organizacją wszystkich kosmetyków :)





You Might Also Like

50 komentarze

  1. Napisz coś o miętowej szmince w Lime Crime, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jest to wersja baaardzo ekstrawagancka i raczej nie nadaje się na wyjście z domu, ale jeśli chodzi o jakieś ciekawe sesje zdjęciowe lub po prostu wymyślne makijaże- rewelacja. Jest niesamowicie kremowa i przyjemna w aplikacji i co najważniejsze- 100% kryjąca!! Pigmentacja marzenie :) Ogólnie szminki Lime Crime mają świetną pigmentację. Jej nakładanie to sama przyjemność, nie trzeba się męczyć, że gdzieś są prześwity, że zbiera się w rowkach czy cokolwiek innego :)

      Usuń
    2. Brzmi rewelacyjnie, strasznie żałuję, że nie można jej już nigdzie dostać :(

      Usuń
  2. A może zrobisz jeszcze wpis o pielęgnacji :>

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci tych szminek z LC, choruję na nie od dawna, no i błyszczyk! Robiłaś z nim zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... jeszcze nie, ale planuję fajny makijaż z czerwonymi ustami więc na pewno się pojawi :)

      Usuń
  4. a mi sie marzy ten blyszcxzyk candy apple z lime crime i jak chcialam go kupic wkoncu to byl niedostepny ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można zakupić kosmetyki Lime Crime i Sugarpill???

    A zbiór masz konkretny, hehe:D
    Uwielbiam "podglądać" czyjeś kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lime Crime: www.limecrimemakeup.com
      Sugarpill: www.sugarpillshop.com
      :)

      Usuń
  6. Mam pytanie , błyszczyk z MIYO nr 16 , ten brąz , na ustach wygląda jak nude , czy typowy brąz ?:)
    Bardzo proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. to taki typowy nudziaczek, powiedziałabym, że naturalny brązik, który tylko podkreśla kolor ust :)

      Usuń
  7. jejku, ile Ty tego masz...:)
    Aż oko się smieje :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki jest ten żelowy eyeliner z Pierre Rene? :) Warto go kupić? :)

    Kolekcja jak najbardziej do pozazdroszczenia :)


    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go baardzo lubię, fajne kolory, czerń jest naprawdę piękną czernią :) Jeśli masz ochotę na inne kolory niż czarny to pospiesz się, bo Pierre Rene mają zamiar niedługo wycofać resztę kolorów (a szkoda...)
      Nie kruszy się, nie rozmazuje się i u mnie na powiece wytrzymuje niemalże cały dzień w naprawdę dobrym stanie :)
      Jedyne co jest minusem to pędzelek dołączony do eyelinera, wg mnie jest straszny i nie idzie nic nim zrobić... ale to już kwestia gustu i przyzwyczajenia sądzę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź :) w takim razie trzeba się będzie po nie wybrać :)


      Pozdrawiam! I czekam z niecierpliwością na jakiś nowy makijaż ;)

      Usuń
  9. co za kolekcja ;D najbardziej spodobały mi się te raczej nie codzienne kolorki :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ta słodka różowa szminka z Pierre Rene, gdzieś już ją widziałam na żywo i bardzo spodobał mi się ten kolor, niestety nie znalazłam jej do tej pory nigdzie :(. A co Ty o niej sądzisz, może wiesz gdzie można taką kupić, jaka jest jej cena?

    Ciekawi mnie jeszcze ta miętowa szminka od Lime Crime, możesz coś o niej powiedzieć?

    Pozdrawiam, lenusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej koszt to 15 zł, jest wg mnie dość przyjemna, ładnie pachnie, jednak jest zbyt perłowa :/ wolę szminki o kremowym wykończeniu, matowym, po niej spodziewałam się tego samego jednak troszeczkę się zawiodłam bo i kolor nie jest aż tak słodki, jak wydaje się w opakowaniu.

      Jeśli chodzi o miętową szminkę, to oczywiście jest to wersja baaardzo ekstrawagancka i raczej nie nadaje się na wyjście z domu, ale jeśli chodzi o jakieś ciekawe sesje zdjęciowe lub po prostu wymyślne makijaże- rewelacja. Jest niesamowicie kremowa i przyjemna w aplikacji i co najważniejsze- 100% kryjąca!! Pigmentacja marzenie :) Ogólnie szminki Lime Crime mają świetną pigmentację.

      Usuń
    2. O, to odechciało mi się tej szminki z Pierre Rene.
      A co do miętowej szminki, to nie wiem, kolor mnie nie przekonuje, gdyż nie robię sesji zdjęciowych, to jednak pomyśle o innych kolorach z Lime Crime, bo przecież najbardziej o kolor chodzi, a te mają tak dobrą pigmentację.

      Dziękuję za tak rozwiniętą odpowiedź, pozdrawiam :).

      Usuń
    3. no ja niestety trochę się na niej zawiodłam :(
      warto, naprawdę szminki tej firmy są świetnej jakości :)

      Usuń
  11. Lime Crime zielona szminka oraz ten czerwony błyszczyk po prostu powalają na nogi a nie wspomnę już nawet o ich eyelinerach ;D
    ho ho ;D Już widzę te piękne makijaże z ich użyciem! OMG!
    Sama bym je zakupiła, oh gdybym tylko miała w portfelu $ ;D;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie wszyskto lime crime powala wg mnie :D ich kosmetyki są naprawdę świetne, ale najbardziej podbiły moje serce właśnie ich szminki :)

      Usuń
    2. No właśnie ta gama kolorystyczna, och, ach...
      Pigmenty też są genialne ;)

      Usuń
  12. Jeeejku! Ile cudów! Piękne eyelinery <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Najładniejsza szminka to chyba Słodki róż #00 Pierre Rene. Śliczna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna kolekcja...zazrdoscic jest czego

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja z moją ilością się chowam zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie zaciekawiła Pomarańcza #My beautiful rocket Lime Crime :) odkąd zobaczyłam ją na Twoich ustach choruję na nią ;D Jak się sprawuje ? Jest trwała ? Na zdjęciach wygląda na satynową ale chyba nie posiada drobinek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest ta pomarańczka :) ciężko mi ocenić trwałość, bo jestem okropnym zjadaczem szminek/błyszczyków, więc znikają z moich ust w tempie błyskawicznym... Nie nie, zero drobinek, przyjemna kremowa konsystencja :)

      Usuń
  17. no no Kochana niezly zbiorek tej wyprawki do szkoly na wrzesien :D :P

    OdpowiedzUsuń
  18. łał, ile kosmetyków! :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mega duzo kosmetyków ;d;d
    obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. kosmetyczne szaleństwo!!

    naprawdę pozazdrościć ;))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałam zapytać, o pomadki polskich marek, tak podsumowując, z której firmy polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ciężko powiedzieć, bo najczęściej jednak używam tych zagranicznych, a jak już to mam pojedyncze sztuki danej polskiej firmy... ale chyba postawiłabym na flormar :) z tych co miałam (a miałam 3 kolory w sumie) byłam baaardzo zadowolona

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje, za odpowiedz :) pozdrawiam

      Usuń
  22. Świetny blog bardzo przydatne posty :) Będę wpadała częściej

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja czekam na to aż pokażesz swoje pędzle !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakiej firmy pomadki polecasz interesują mnie w odcieniach takich łososiowych coś :) super post zapraszam do mnie http://century-fashion.blogspot.com/ daj znac o nowym poscie dodaje do obserwowanych i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. moja ciocia kiedyś miała zieloną szminkę, w pięknym pozłacanym plastikowym opakowaniu całym ozdobionym w jakby do połowy zatopione tak samo pseudo złotymi kuleczkami...kilka razy się nią smarowałam...po czym doznałam szoku kiedy brat poinformował mnie że mam czerwone usta :D
    Ale miałam frajdę dzieciaka :D szminka ładnie pachniała i super się malowało nią ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. A jakbyś miała zbudować kolekcję od nowa, które zakupy byś powtórzyła?
    Jestem, hm, że tak powiem w temacie odbudowy..

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe