Vampire's Heart

06:50


Halloween już za nami, jednak ja pojawiam się z jeszcze jedną straszną charakteryzacją :) Niestety nie wyrobiłam się z publikacją wcześniej, ale jakby nie było, wiele osób przeniesie zabawę z okazji Halloween właśnie na weekend.oże akurat przyda się też np na przebieraną imprezę w czasie karnawału :)
Ostatnią propozycję chciałam zrobić dość "przyziemną", dlatego też wypadło na Wampirzycę. Jak Wam się podobam w takiej wersji? ;)

PS. Mam nagrany tutorial, więc gdy będę miała nieco więcej czasu i będziecie chcieli, to go zamieszczę ;)







 

Twarz

- jasny podkład #01 MIYO
- biała farbka Kryolan
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- czarny cień #62 Inglot
- brązowy matowy cień #363 Inglot
- czerwony cień #Love+ Sugarpill
- biały cień #01 MIYO
- czerwona konturówka do ust #05 Pierre Rene
- tusz do rzęs XXL Volume Sensique

Usta

- czarna kredka Pierre Rene
- czerwony błyszczyk #Candy Apple Lime Crime









You Might Also Like

67 komentarze

  1. Jakoś tak na wampira mi nie pasujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! ja dzisiaj będę próbować zrobić Twoje Apocalyptic :p
    PS. wczoraj przypadkiem odwiedziłam Twojego starego bloga - mam nadzieję, że moje 'zdolności' i asortyment będzie rósł w siłę tak jak to widzę u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no to powodzenia życzę! :D
      spora różnica pomiędzy makijażami na starym blogu a na tym, hm? :)

      Usuń
    2. spora :D co nie znaczy, że kiedyś było źle! :)

      Usuń
  3. Jak zawsze świetna stylizacja ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wampiryczne makijaże, takich nigdy dość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy zauważyłaś ale zostało Ci troszkę jedzenia w kąciku po posiłku;)

    OdpowiedzUsuń
  7. napewno nie jednemu wapirowi bys sie spodobala hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega! Jak zawsze zresztą! :) Zapraszam do siebie, Karolino! https://www.facebook.com/pages/Make-up-by-Kita/127490104069519 Zapraszam także innych do kciukowania:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, świetne! seksowna wampirzyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli będę wyglądać tak jak Ty... śmiało GRYŹ!

    Pięknie Ci to wyszło.. (;

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow świetne! A tą krew zrobiłaś sztuczną krwią?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona kredka wygląda niesamowicie na linni wodnej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super , uwielbiam taki wampirzy look

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaaardzo mi się podoba! :D Uwielbiam czas halloweenowy właśnie ze względu na takie makijaże. A w tak profesjonalnym wykonaniu to już w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega :)
    i mam pytanie: jak się sprawuje podkład MIYO? wart zakupu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak w ogóle to oglądałam dziś filmik na którym Twój chłopak robił Ci makijaż- poprawiliście mi humor ;P a makijaż i tak mu wyszedł super ;)

      Usuń
    2. jak dla mnie jest w porządku :) z resztą, za cenę 10zł zawsze można spróbować praktycznie nic nie tracąc :)
      hehe no jakby nie było my też niezły ubaw mieliśmy :D

      Usuń
  16. jesteś zarąbista ! :D

    zapraszam do mnie : orbii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ahh super! To jest mój wybór na makijaż halloweenowy najlepszy jaki widziałam w tym "sezonie"! na prawdę ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW ! Robi wrażenie.. naprawdę.. A kusi niesamowicie..

    OdpowiedzUsuń
  19. Jako makijaż halloweenowy super, ale samo oko wygląda świetnie i pomalowałabym się tak z chęcią nie tylko na ta okazję :)

    jk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie gdyby darować sobie czerwoną kredkę na linii wodnej to pewnie, czemu nie :)

      Usuń
  20. To Twój naturalny kolor oczu, czy zasługa soczewek? Z tych wszystkich haloweenowych makijaży ten podoba mi się najbardziej - może dlatego, że wyglądasz w nim najładniej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ingerencja photoshopa w celu rozjaśnienia tęczówki :)
      ooo no to bardzo mi miło w takim razie :))

      Usuń
  21. świetny makijaż, zabójczo by wyglądał na imprezie halloween

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam się szczerze, że każdy Twój makijaż robi na mnie wrażenie, masz duże możliwości nie na się ukryć i jeszcze lepsze pomysły :)
    Trzymam za Ciebie kciuki, pewnie kiedyś będziesz gwiazdą w swojej branży :) Bardzo Ci tego życzę :))
    Tymczasem zaglądam tu coraz częściej i podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak mi miło :) bardzo dziękuję!

      Usuń
  23. Sexy wampirzyca:) Lubię takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I also used red in my waterline for my vampire makeup, really pops up your eyes, great look darling, love the blood ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne połączenie :) Totalnie groźnie i jeszcze bardziej seksownie :)Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty to jesteś jednak zdolniacha no wampirzyca "jak żywa" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. najbardziej podoba mi się czerwona konturówka na linii wodnej ;) chceeemy filmik! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też bardzo przypadła do gustu :))
      postaram się w tym tygodniu w końcu zmontować filmik :)

      Usuń
  28. Wow ale super wyszedł ci ten makijaż !! ;DD

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wooow jaki makijaż! bosko wampiryczny :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ten makijaż nie straszy. on kusi.. i to jeszcze jak kusi! :P

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne kochana!!! a włosy skąd?

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejusiu! Strasznie mi się podoba Twój pomysł na makijaż wampirki :D Mam zamiar wypróbować go na sobie, bo jakieś pohalloweenowe party się szykuje :) Późno dość, ale lepiej później niż wcale, co nie? :D A tą krew to czym zrobiłaś? Czerwona farba? ;> Długo się utrzyma?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuję :)
      krew kupiona w sklepie, już gotowa :)

      Usuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe