All I want for Christmas....

04:53


Dzisiejszy makijaż, jak już zauważyłyście, jest bardzo elegancki, stworzony z myślą o wigilijnej kolacji. Zależało mi na tym, aby był wyjątkowo kobiecy i jednocześnie seksowny. Dla dziewczyn, które są mniej odważne- możecie zastąpić czerwoną szminkę innym kolorem, np. nude. Makijaż będzie znacznie delikatniejszy, jednak nie straci swego pazurka :) Warto jednak niekiedy zaszaleć i sprawić, aby nikt nie mógł oderwać od Was spojrzenia :) 

Zapewne pojawi się jeszcze jakaś delikatniejsza wersja, a może i coś szalonego, niekoniecznie nadającego się na święta, ale świętami inspirowanego :)






 


Twarz

- podkład Skin Balance Pierre Rene
- puder #Skin Care Powder MIYO
- bronzer #Sun kissed MIYO


Oczy

- cienie 21, 01, 05, 06, 08 MIYO
- czarny eyeliner w żelu Pierre Rene
mascara Big Bat Lashes Smoky MIYO
-
sztuczne rzęsy 


Usta

- szminka #Scarlet Sin MIYO







You Might Also Like

49 komentarze

  1. cudownieee ;)) wyglądasz bardzo eleganckooo jak dama !!

    OdpowiedzUsuń
  2. denerwuja mnie Twoje oczy na ktorych mozna robic tak idealne kreski;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam opadające kąciki i też robię, ale wymaga to większego skupienia, co prawda nie każda kreseczka będzie ładnie wyglądała ;)

      Usuń
    2. powolutku, trochę cierpliwości i de facto na każdej powiece można stworzyć coś magicznego, nawet na najbardziej opadającej :)

      Usuń
  3. Piękna kobieta, piękny makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyczny makijaż i jaki śliczny :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uzylas tak niewiele kosmetykow by wygladac tak fenomenalnie, ze przysluguja Ci kolejne brawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny ;) obserwuje dalsze poczynania;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, chyba się na taki skuszę :)

    Połączenie klsy i prostoty zawsze wygląda świetnie. Zestaw stworzony z myślą o mnie :D

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o złuszczaniu kwasami AHA + przepisy na domowe maseczki złuszczające :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny - do tego te spiete wlosy, wyglada to perfekcyjnie, idealnie do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie jeśli chodzi o włosy to istny bałagan- niechlujnie je związałam z tyłu głowy, żeby jako tako wyglądały :D

      Usuń
  9. Piękny makijaż!!!!
    Uwielbiam Cię i to w jaki sposób wykonujesz te makijaże, wszystko powoli i precyzyjnie, wiele się od Ciebie nauczyłam, ale jeszcze dużo brakuje ;) Jak się Ciebie ogląda to wszystko wydaje się takie proste :)
    Tez jestem zdania, że droższe nie znaczy lepsze, a cienie Miyo są super, a Ty jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, ale to naprawdę bardzo mi miło to czytać :) cieszę się, że moje starania nie idą w las, tylko możecie coś z tego wszystkiego wyciągnąć :) pamiętaj, od razu Rzymu nie zbudowano!

      Usuń
    2. Wielka motywacja :) Dziękuję :)

      Usuń
    3. to ja dziękuję :) takie słowa podnoszą mnie na duchu, a także dodają motywacji, by dalej działać :)

      Usuń
  10. Śliczny, bardzo elegancki makijaż. Taki, który sprawi, że będzie się wyglądać jak milion doców :D
    pozdrawiam :)
    www.ekaterinakozlova.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Nie tylko świąteczny, ale i na jakąś romantyczna kolację jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancki i klasyczny- w sam raz na święta :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Klasa sama w sobie ;) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super;) uwielbiam taki makijażyk;) no i te kreski:) ja nie umiem bez nich żyć;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś się od kresek odzwyczaiłam... ale chyba znów do nich wrócę :)

      Usuń
  15. Bardzo klasyczny i bardzo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma co tu duzo mowic poprostu elegancja francja <3

    OdpowiedzUsuń
  17. cóż mogę napisać..sama się chętnie skuszę na taki make up :))
    a Ciebie baardzo miło znów widzieć na YT kochana<3
    uwielbiam Twój głos i Twoje idealne brwi :D: buzkaa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nawet nie wiesz jak mi miło! jeśli skusisz się na ten makijaż, obowiązkowo pochwal się, jak Ci wyszedł :)

      Usuń
  18. Pięknie, bardzo elegancko :) I zdecydowanie mój typ odcienia czerwieni. Musze się bliżej przyjrzeć tej szmince.
    Już dawno nie podkreślałam oka kreską, a nowy pędzelek czeka na przetestowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też odzwyczaiłam się od kresek.. chyba nastał wielki come back :)

      Usuń
  19. Jaki cudowny makijaż! Piękna elegancka kobieta z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :)
    Makijaż wygląda naprawdę wytwornie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Barrrrdzo romantyczny Look :) <3 W sam raz na wieczór z ukochanym... muuuszę wypróbować ten makijaż :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny, zjawiskowy, zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny, wyglądasz w nim obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny elegancji, sama klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Brwi, rzęsy, kreska ach jakie wszystko piękne, idealne i precyzyjne szacunek jak dla mnie Mistrzyni :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmm, that is some compelling information youve got going! Makes me scratch my head and think. Keep up the good writing!
    Boome Rang19 Games
    Classical Dance game
    Crosss kiing games

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna kreska!
    szyk i elegancja.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe