Ulubieńcy niekosmetyczni / O.S.T.R / etuo.pl / Kolorowanki

13:31


Tak mnie jakoś ostatnio wzięło, aby od czasu do czasu pokazywać Wam moich ulubieńców z dziedziny niekosmetycznych. Czyli słów kilka o gadżetach, muzyce, książkach itp :)
Chętnie też podejrzę Wasze polecenia! 




Od jakiegoś czasu szukałam etui na telefon, ale żaden motyw graficzny do mnie nie przemawiał... Aż tu nagle w moje sidła wpadła strona etuo.pl gdzie nie dosyć, że wybór jest naprawdę satysfakcjonujący, to w ofercie znajduje się możliwość stworzenia etui z własną grafiką. Hallelujah!



Zdecydowałam się na dwa etui na telefon typu Samsung S4, na które grafiki stworzyłam sama. Bałam się nieco o jakość, jednak niepotrzebnie :) Tworzywo jest gumowe, nie ślizga się w dłoni, a grafiki nie zdzierają się i nie odbarwiają. Super super super! Osoby obserwujące mnie na INSTARGAMIE oraz snapie na pewno zauważyły jak namiętnie noszę etui z napisem "GRZEE" :)
Zaprojektować etui możecie klikając tutaj.



Trzecie etui jest typem "bumper" i powędrowało na telefon Samsung S6 i tu już jestem troszeczkę zawiedziona... Na pierwszy rzut oka sądziłam, że to ona wypadnie lepiej w użytkowaniu ze względu na twarde wykończenie z aluminium i tworzywa sztucznego. Niestety etui w moim przypadku się nie sprawdziło- jest dla mnie za śliskie, tym samym niepewnie mieści się w dłoni. Ramki niestety szybko się porysowały... Co prawda nie rzuca się to w oczy ale jednak. Nawiązując jeszcze do kwestii ochronnej- nie sądzę, aby uchroniło telefon w trakcie upadku. To taki bardziej gadżet typowo wizualny :) Jednak żeby nie było za dużo narzekania- grafika świetnej jakości, prezentuje się cudownie!
Etui typu bumper z grafiką kasety znajdziecie tutaj.

Fanką rapu nigdy nie byłam i zapewne nigdy nie będę, jednak pojawił się ktoś kto zaburzył mój gust. Adam Ostrowski raz na ruski rok przewijał się na playliście, ale moje uznanie zdobył dopiero po tym, jak wybrałam się na jego koncert w Gdańsku. Nigdy nie widziałam na koncercie takiej łączności między wykonawcą a publiką. To, jak O.S.T.R. bawił się na scenie i to, jak porywał cały tłum za sobą było niesamowite. I tak o to podbił pewną część mojego serca i z czystym sumieniem polecam jego najnowszą płytę (tutaj powinna polecieć lawina zachwytu nad wykonaniem całej otoczki wokół płyty, czyli opakowanie, dodatki itp) może akurat znajdziecie na niej coś dla siebie?

Od najmłodszych lat byłam uzdolniona manualnie- rysowanie i malowanie było całym moim światem. Żałuję, że z biegiem lat już nie miałam tyle czasu aby oderwać się od rzeczywistości... I wtedy w moje ręce wpadły kolorowanki, które sprezentował mi mój partner. Wygrzebałam z kartonu swoje ulubione kredki i wzięłam się do roboty! Totalne oczyszczenie głowy, totalne wyłączenie się- istny odjazd :) Polecam każdemu, kto jest zestresowany i ma zawalony umysł. Można trafić także na kolorowanki usypiające- wzory są tak drobne i tak szczegółowe, że momentalnie męczą oczy.
Dostępne m.in. w empiku.




You Might Also Like

13 komentarze

  1. świetne etiu, mega przyciąga uwagę ;) widzę teżzmiany na blogu, które również są na plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zmiany przypadły do gustu! :)

      Usuń
  2. Świetne są te kolorowanki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez namiętnie koloruję, mam chyba z 10 przeróżnych kolorowanek, z którymi spędzam wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też musze sprawić sobie takie etui! wyglada super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui eleganckie, ale duży plus za płytę i wybranie się na koncert Ostrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow. cool! piękny wygląd, elegancki i pełen wdzięku wszystkich. Sukces zawsze na swoim blogu.
    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń
  7. nice article, how can you find out? you are great! read also: OBAT EJAKULASI DINIi

    OdpowiedzUsuń
  8. nice article, how can you find out? you are great! read also: cara membersihkan rahim

    OdpowiedzUsuń
  9. Etui kaseta robi furrore :D Mega realizm na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe