Pastelowe paznokcie hybrydowe - krok po kroku

05:18




Malowanie paznokci to mój sposób na relaks :) Teraz, gdy na świecie pojawił się mój syn, niestety nie mam już tyle czasu aby godzinami siedzieć nad paznokciami, ale mimo wszystko staram się znaleźć chociaż chwilę aby stworzyć coś więcej niż tylko jednokolorowy manicure :) Tym razem postanowiłam się z Wami podzielić, krok po kroku, jak została wykonana stylizacja widoczna na zdjęciu powyżej. Dajcie znać czy Wam się podoba i czy macie ochotę na więcej takich wpisów!







Przed aplikacją hybrydy wypiłowałam paznokcie i odsunęłam skórki oraz delikatnie zmatowiłam płytkę paznokcia bloczkiem. 
Na całą płytkę paznokcia nałożyłam bazę hybrydową dojeżdżając dokładnie pod skórki oraz zabezpieczając linię brzegową.


Na palec serdeczny i środkowy zaaplikowałam dwie warstwy lakieru hybrydowego w kolorze Pear Yogurt #157


Paznokieć małego palca pokryłam dwukrotnie przepięknym kolorem w odcieniu fuksji 
Alpine Pink #03


Na paznokciu palca wskazującego położyłam dwa kolory, Pear Yogurt #157 oraz
 Pastel Muffin #146, tworząc nimi ombre.


Podobnie jak na palcu wskazującym, na kciuki powstało ombre z dwóch kolorów: Pastel Muffin #146 oraz Wildberry Dessert #148


Kolor różowy na paznokciu małego palca pokrywam pyłkiem Chrome Effect i dokładnie wcieram.


Na serdecznym paznokciu tworzę kilka różowych nieregularnych plam kolorami Pastel Muffin #146 oraz Pitaja Sorbet #147


Przy pomocy koloru Cool White #192 tworzę geometryczny wzór na paznokciu serdecznym.
Wszystkie paznokcie pokrywam topem i utwardzam w lampie- i gotowe! :) 





Powyżej możecie zobaczyć kolory z serii Yummy Pastel -Cudowne pastelowe odcienie idealne na lato i wiosnę :) Lakiery te mają naprawdę świetne krycie, dwie warstwy koloru w zupełności wystarczą, a w przypadku niektórych kolorów całkowite krycie można uzyskać już przy pierwszej warstwie. Nie ściągają się ku środkowi, nie smużą- hybrydy marzenie! Na tę chwilę jest to mój zdecydowany HIT!


Wszystkie kolory, których użyłam do tego manicure znajdziecie na stronie

You Might Also Like

1 komentarze

  1. hello,
    i'm a new follower of your amazing blog, can you follow me?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe