Szpony :)

00:53



Na wstępie chciałabym podziękować za liczne komentarze i miłe słowa!! Jesteście niesamowite :)
Jak już wspominałam, mam teraz mało czasu i niestety nie wiem kiedy pojawi się jakiś makijaż, ale doszłam do wniosku, że wypadałoby cokolwiek wrzucić, a żeby pajęczyny się na blogu nie pojawiły :)
Nigdy jakoś specjalnie nie dbałam o swoje dłonie i paznokcie... Jednak od jakiegoś już czasu zawzięłam się i postanowiłam coś z tym faktem zrobić :) Dlatego teraz regularnie dbam o nie, robię peeling dłoni (peeling solny Synesis ♥) i kremuje je gdy tylko jest do tego okazja :D Kolekcja lakierów wciąż wzrasta!
Jednak nadal mam problem z rozdwajaniem... Znacie może jakiś "złoty środek"?


Pękaczowa mania dopadła i mnie :)
Moim zdaniem srebrny prezentuje się świetnie na czarnym podkładzie.

czarny Safari; srebrny pękacz Celia



A ten kolor... czyż nie jest cudowny?:)

fiolet MIYO, uv JOKO




ps. Prawdopodobnie dziś farbowanie! Czerwień czy brąz? Hmm :)




You Might Also Like

24 komentarze

  1. Bardzo fajny ten kolor ! Zupelnie w moim stylu:) Co do pękaczy to ja nie jestem do nich nadal przekonana...:) Tak jak do kropek z reszta:)
    A na rozdwajające się paznokcie powinnaś stosować różne odżywki, wzmacniacze, utwardzacze:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo! super efekt z tym srebrnym pękaczem :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej przekonuję się do pękaczy jak widzę takie foty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pękające lakiery, choć jakoś mam mało czasu, żeby zrobić nimi manicure :) Ostatnio stawiam na jeden kolor, bo maluję paznokcie w przelotach :)
    Fiolecik bardzo ładny! Kuszący :)

    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne pazurki nie widać żebyś miała z nimi kłopot :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor. zapraszam do mnie aleksandra-klara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolet jest boski :d
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do tagu: The makeup blogger award! Więcej informacji u mnie na blogu: http://fashion-is-my-love.blogspot.com/ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I really like that electric purple color! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pofarbujesz to wrzuć jakąś fotkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba mani są świetne !! Ta kolorystyka pękaczy mnie zauroczyła, a ten fiolet ahh...Ale nie do każdej karnacji,bo wydaje mi się,że przy bladej skórze wyglądałby hm..niezdrowo? :)
    P.S: Chciałabyś zobaczyć paznokcie w naprawdę opłakanym stanie..Takie jak Twoje to moje marzenie ;] Mogłabyś napisać notkę jak o nie dbasz? I czekam z niecierpliwością na notkę na temat jak dbasz o swoją cerę,jestem tego ogromnie ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak, fiolet jest zabójczy, zgadzam się z Wami :)

    @Neffisa83: już po farbowaniu, zdjęcie niebawem wrzucę :)

    @_Alessandra: Fakt, przy jasnej karnacji może kiepsko wyglądać taki odcień na paznokciach, ale warto eksperymentować :)
    Oj tyle notek już mam do napisania, że głowa mała! Ale obiecuję, że gdy tylko znajdę odrobinę czasu, to przysiądę i zrobię zaległe wpisy, m.in. też o tym, jak dbam o to i o tamto :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pękacz ładny ale ten fioletowy lakier jest przepiękny :)
    Ja niestety też mam problem z łamiącymi się i rozdwajającymi paznokciami więc Ci nie doradzę,ale jak się dowiesz to chętnie posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten fiolet wygląda zabójczo!:)
    brązzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że świetnie prezentuje się zwłaszcza pierwsza stylizacja paznokci- chętnie pomaluję tak moje pazurki przy najbliższej sposobności ;)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie jakoś te pękacze nie przekonują ;)
    ale drugi kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze chciałam sobie sprawić pękacza ;)
    Niestety u mnie nie są dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  18. i love this sis! i really love your nails, so gorgeous! :) by the way thak you for always stopping by on my blog, you really makes me happy hun! :) mwah!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę mieć lakier pękający... czytam i czytam o nim, a jeszcze go nie przetestowałam!
    Paznokcie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny fiolet i piękne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe