Metamorfoza Emilki :)

08:06




Dziś wyjątkowa przemiana wyjątkowej osóbki :)
Niedawno umówiłam się z Emilią na metamorfozę i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w dzień przemiany widziałyśmy się po raz pierwszy. Okazało się, że Emilia także prowadzi makijażowego bloga, jest niezwykle uzdolnioną maniaczką kosmetyków i co najlepsze- mieszka niedaleko mnie! Z nieba mi spadła :) Pół dnia minęło nam na pogawędkach kosmetycznych itd, nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał! Buzie nam się nie zamykały!
W końcu mogłam się komuś wygadać i wymienić poglądami :)
TŻ, odetchnął z ulgą, że już nie będzie musiał wysłuchiwać ciekawostek ze świata kosmetyków :D
Pojawiła się także presja, w końcu spoglądało na mnie oko osoby, która "jest w temacie" ;) Do tego doszedł ogromny ból głowy... Oby efekt przypadnie Wam do gustu! Mam nadzieję, że to nie ostatnie spotkanie:)

Obowiązkowo musicie zajrzeć na jej bloga!

♥ Multicolor ♥



Twarz

- podkłady Superstay Revlon, Group FM
- puder Smooth & Soft #03 Pierre Rene
- korektor #2 Super Stay 24H Maybelline
- bronzer Bronze MAC

Oczy

- miedziany cień #410 Inglot
- cienie Paleta 120 Cieni
- biały cień #Tako Sugarpill
- czarny eyeliner w żelu Long Lasting Pierre Rene
- granatowy eyeliner w żelu#5 KKCenterHk
- mascara Total Black Virtual
- sztuczne rzęsy KKCenterHk

Usta

- szminka Cantare
- szminka fuksja #Centrifuchsia Lime Crime









_____________________________________________________________

Na Lamode.info często można znaleźć inspiracje dotyczące m.in. ubioru na poszczególne okazje. Tym razem przyszedł czas, na strój do pracy w biurze. Co na siebie włożyć, jakie wybrać dodatki oraz na jakie kosmetyki postawić - doradza Lamode.info ;)

Więcej dowiecie się klikając
w miniaturkę zdjęcia z lewej strony.









You Might Also Like

75 komentarze

  1. Świetna metamorfoza ! *.*
    Kobieta ma piękny kolor oczu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jej tęczówki powaliły mnie na kolana! nie mogłam oderwać od niej wzroku :)

      Usuń
  2. Wow! Zakochałam się w tym makijażu. Metamorfoza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta metamorfoza :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę się po raz enty - zajebiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja.... SUPER!!!
    Ja też chcę metamorfoze!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki cudowny makijaż! chciałabym się kiedyś znaleźć w Twoich rękach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes wspaniała ! uwielbiam Twoje makijaze !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie jak zwykle :P Widze ze na metamorfozy masz chrapkę ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tak, metamorfozy szczególnie przypadły mi do gustu :D frajda i oczywiście nowe doświadczenie :)
      kurcze, muszę w końcu zabrać się za serię dookoła świata...

      Usuń
    2. o tak, tak musisz ;) Ale właśnie jak się siebie maluje to ok znasz każdy milimetr na pamięć, ale jak już kogoś to tak jak by badanie nowych światów :P

      Usuń
    3. no właśnie wiem i to jest najlepsze :) każda powieka jest inna, Karolina zwiedza świat :D

      Usuń
  10. Ależ jej ładnie w pomarańczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna, bardzo pasuę jej te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pieknie! kolory, kreseczka, cudownie otworzyłaś oko makijażem :)

    szkoda tylko zakrytych piegusków, bo są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :)
      ehhh no co zrobić, także uwielbiam piegi, ale jak nałożyć podkład, aby ich nie zakryć?:(

      Usuń
  13. sliczna modelka, i jej blog równiez:D a twoja praca zachwyca jak zwykle, piękne słoneczne pomarańcze:D też bym chciała mieć taką metamorfozę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, pięknie! Świetna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ale dziewczyna sie zmienila, pieknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż świetny, tylko włosy nie za bardzo pasuję do takiego looku,ale przecież nie o włosy tu chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  17. cuuuudna kreseczka :D no i pieknie wyglada w takich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ślicznie super super super!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolejna przepiękna metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie, jak zawsze zresztą! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej,ej ,ej piękna ta Emilka! ma piegi<3 czy wiesz że marzę o piegowatej modelce?:O taka naturalna sesja,i piegi... chyba musze się do niej odezwać..:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jak piękna :) ale spokojnie, nie jest przesadnie obsypana piegami, dodają jej subtelnego uroku :)

      Usuń
  22. świetnie, w takich kolorkach jej bardzo do twarzy! :) To jak ja będę w Ustce to tez się piszę na metamorfozę w Twoim wykonaniu, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze marzyły mi się piegi :D A metamorfoza świetna, jak zawsze zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi teeeeeż... ale widziałam (u Lindy Hallberg) jak można sobie dorobić kilka delikatnych piegów w szybki sposób :D

      Usuń
  24. pięknie to zmalowałaś :)
    oko <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała robota! Masz swój niepowtarzalny styl, który widać w każdym makijażu.

    Napisałaś, że modelka mieszka niedaleko Ciebie - czy to znaczy, że jesteś z okolic Gdańska/Słupska?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) przyznam szczerze, że wiele osób mi mówi, że moje makijaże są bardzo charakterystyczne i na pierwszy rzut oka widać, że wyszedł spod mojej ręki :D

      Tak tak, mieszkam w Ustce, zaraz obok Słupska :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak jest :) Jakbym zobaczyła gdzieś twój makijaż, który nie byłby podpisany to pewnie bym go poznała :)

      Nie miałam pojęcia, że tak blisko! Ja jestem tak jak Twoja modelka z Gdańska. Jakbyś się wybierała do Gdańska to daj znać, chętnie zobaczę Twoje makijaże na żywo :D

      Usuń
    3. Emi jest ze Słupska, po prostu bywa raz tu raz tu, bo szkoła :) Kurcze ja tak kiedyś myślałam, żeby zrobić spotkanie bloggerek z pomorza, nie fajnie by było? Gdzieś w warszawie sie spotykają itd, to czemu też nie u nas? ;)

      Usuń
    4. Rozumiem :) No pewnie, super pomysł! Krótko jestem na bloggerze ale bardzo mi się podobają blogi i to jak miłe i przyjeźnie nastawione są dziewczyny, takie spotkanie to byłoby coś!

      Usuń
    5. o tak tak, wszystkie tu jesteśmy miłe i przyjmujemy każdą nową maniaczkę kosmetyczną z otwartymi ramionami :) im więcej, tym lepiej!:)
      może uda się coś zorganizować, np w 3mieście ;)

      Usuń
    6. Haha im nas więcej tym bardziej producenci kosmetyków się cieszą i rzeczy znikają z półek drogerii (ja np. próbuję kupić krem brzoskwiniowy z Alterry i ciągle jest wykupiony. To na pewno przez blogi! :D)
      Ojj byłoby wspaniale. No to teraz przyznawać się, kto jest z pomorza? :)

      Usuń
    7. haha racja, jedna ogłosi na blogu jakiś kosmetyk, który powalił ją na kolana i już wszystkie lecą, żeby go kupić :D

      Usuń
  26. dobrá práca :-)
    it´s really pretty

    OdpowiedzUsuń
  27. aż jest całkiem do siebie nie podobna :) chciałabym przejść taką metamorfozę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dobry makijaz bardzo podoba mi sie zestawienei kolorw :)

    OdpowiedzUsuń
  29. łał, mnie się bardzo podoba ;-) naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle bosko :D

    http://allegro.pl/seastar-czolenka-damskie-na-slupku-38-okazja-i2322204527.html

    OdpowiedzUsuń
  31. aż szkoda było go zmywać wieczorem! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troche lakieru do włosów i trzymałby się jeszcze z tydzień :D

      Usuń
  32. Karolina,przeszlas teraz sama siebie! Cos pieknego! Minimalistycznie ale z takim wyrazem,ze szok! Strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* minimalistycznie?! :D

      Usuń
  33. Pięęęękny makijaż :D Nie chce mnie zmetamorfozować? :P

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję :)
    jak będziesz w okolicach to wpadaj do Ustki:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ta metamorfoza!! Makijaż bardzo pasuje modelce, dodaje jej charakteru. Jak dla mnie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, moja imienniczka nie do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  37. BOSKIE OKO ! idealnie dobrane kolory. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.bicycle shops near london olympic.God Bless You..
    london olympic bicycle company

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam twoje makijaże bo wszedzie są kreski ;) więc zapraszam do siebie na konkurs którego tematem są właśnie kreski

    OdpowiedzUsuń
  40. Woooow CUDNY makijaż! =)
    Ale i modelka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  41. jak ja ominełam ta metamorfoze????????????? genialne!!! piekna kolezanka:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale super wygląda w tym makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszystkie komentarze! Jednak
proszę nie zostawiać wpisów typu
"Zapraszam do mnie!" "Obserwujemy się?" itp itd.
To nie jest miejsce na reklamę.
Komentarze tego typu ignoruję.
:)

Subscribe